Vandaag vieren we de dag van de gebruiksvriendelijkheid. Onder het motto making life easy gaan we wereldwijd in dialoog over hoe diensten en producten nog gebruiksvriendelijker kunnen worden. Ook Modero heeft oog voor gebruiksvriendelijkheid. Zo ontwikkelen we continu nieuwe tools om het leven van onze opdrachtgevers en klanten te vergemakkelijken, terwijl we ook onze dienstverlening blijvend optimaliseren.

 

Wat betekent gebruiksvriendelijkheid voor Modero?

Bij Modero dragen we gebruiksvriendelijkheid dus hoog in het vaandel. Maar wat betekent dit precies voor ons? Als innovatief gerechtsdeurwaarderskantoor proberen we onze partners te voorzien van de best mogelijke service, maar gaan we tegelijkertijd ook maatschappelijke uitdagingen aan. Ons doel? Streven naar een maatschappij die schuldenvrij is. Daarom werkt Modero zo kostenbesparend mogelijk voor zowel onze opdrachtgevers als klanten. Een gebruiksvriendelijke dienstverlening stelt ons in staat om dit doel te verwezenlijken.

Gebruiksvriendelijkheid betekent heel wat voor Modero: het betekent dat onze klanten precies weten waarom zij een bepaalde geldsom moeten betalen, hoe zij extra kosten kunnen vermijden, hoe zij eventueel een afbetalingsplan op maat toegewezen kunnen krijgen, hoe onze opdrachtgevers de volledige procedure transparant kunnen volgen en hoe onze opdrachtgevers de gelden waar zij recht op hebben uiteindelijk kunnen innen.

Kortom, hoe gebruiksvriendelijker we bij Modero werken, hoe meer resultaat we boeken en hoe meer we, zoals de doelstelling van de World Usability Day voorziet, het welzijn in onze samenleving centraal kunnen zetten. 

 

Hoe optimaliseert Modero haar gebruiksvriendelijkheid?

We gaan er prat op om onze medewerkers te voorzien van de nieuwste tools, methodes en opleidingen. Ook zijn we voortdurend bezig met de ontwikkelingen van nieuwe digitale hulpmiddelen, die we aanwenden om het leven van onze opdrachtgevers en klanten te vergemakkelijken. Op die manier ontlasten we onze gebruikers en voorzien we hen van een excellente service. Dit vergroot het menselijk potentieel en leidt tot betere resultaten, want gebruikers die correct en laagdrempelig geïnformeerd worden, haken niet zo snel af. Hierdoor realiseren we meer (betaal-) oplossingen.

Wanneer iemand spreekt over gebruiksvriendelijkheid, gebeurt dat meestal in het kader van een digitaal hulpmiddel. De vraag rijst dan of de gebruiker gemakkelijk kan navigeren door onze website of andere online toepassingen. Is er een duidelijke structuur of flow? Zijn de teksten opgedeeld in hapklare blokken? Vindt de gebruiker alles meteen terug waar hij het verwacht? Modero werkt in dit kader nauw samen met professionals die uw onbewuste verwachtingen en duidelijke noden omzetten naar digitale gebruiksvriendelijkheid. Zij ontwerpen digitale hulpmiddelen waar u en wij blij van worden.

Ook in onze dienstverlening en interne processen streven we te allen tijde naar gebruiksvriendelijkheid. We gaan er bijvoorbeeld vanuit dat juridisch taalgebruik nieuw is voor het merendeel van onze opdrachtgevers en klanten. Daarom gebruiken we niet zomaar vaktermen in onze communicatie. Modero legt de volledige procedure en al uw opties zo helder en laagdrempelig mogelijk uit. 

Daarnaast zijn we steeds beschikbaar voor meer uitleg: u kan ons 24/7 contacteren via ons digitaal platform, per e-mail of telefonisch, en u kan zelfs op zaterdag een afspraak maken om uw dossier te bespreken. U kan eveneens terecht bij één van onze vele loketten, want Modero is actief in heel België. Beheerst u tot slot het Nederlands, Frans, Duits of Engels niet? Geen nood. Modero kan u te woord staan in meer dan 25 talen.

Kortom, Modero wil uw leven makkelijker maken, volledig in de spirit van de dag van de gebruiksvriendelijkheid. De combinatie van technologische innovatie en menselijke finesse vormt daarbij de essentie voor ons.  

 

Wilt u meer informatie? Contacteer ons via info@modero.be of 03 237 37 37.