Terug
Uitgelichte vragen
Terug
Ontdek Modero
Ontdek hoe wij werken, wat ons uniek maakt
en waar onze visie het verschil maakt.
en waar onze visie het verschil maakt.
Terug
Producten & Diensten overzicht
Voor advocaten, ondernemingen,
particulieren en de overheid.
particulieren en de overheid.
Uitgelichte producten
Uitgelichte diensten
Terug
Ik heb nu een gerechtsdeurwaarder nodig
Vraag een vaststelling aan
Innen onbetaalde facturen
Contacteer ons
Terug
Consulteer je dossier
Login voor klanten
Opdrachtgeversplatform
Login voor opdrachtgevers
Responsible Disclosure
Modero beschouwt de veiligheid van haar systemen als een topprioriteit. Ondanks deze grote toewijding aan de veiligheid van onze systemen en de bijhorende inspanningen die we leveren met het oog op systeembeveiliging kunnen er nog steeds kwetsbaarheden aanwezig zijn. Als u een kwetsbaarheid ontdekt, willen we dat graag weten, zodat we maatregelen kunnen nemen om deze zo snel mogelijk te verhelpen. We willen u vragen om ons te helpen onze klanten en onze systemen beter te beschermen.

Doe a.u.b. het volgende:
- Maak geen gebruik van de kwetsbaarheid of het probleem dat u heeft ontdekt, bijvoorbeeld door meer gegevens te downloaden dan nodig is om de kwetsbaarheid aan te tonen of door gegevens van anderen te verwijderen of aan te passen;
- Vertel het probleem niet aan anderen voordat het is opgelost;
- Voer geen aanvallen uit op de fysieke beveiliging, m.b.v. social engineering, met gedistribueerde denial of service, met spam of applicaties van derden; en
- Geef voldoende informatie om het probleem te reproduceren, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen. Meestal zijn het IP-adres of de URL van het getroffen systeem en een beschrijving van de kwetsbaarheid voldoende, maar bij complexe kwetsbaarheden is wellicht meer uitleg nodig.
- E-mail uw bevindingen naar disclosure@modero.be.
Wat we beloven:
- We zullen binnen 5 werkdagen op uw melding reageren met onze evaluatie van de melding en een verwachte datum voor een oplossing;
- Als u de bovenstaande instructies heeft opgevolgd, zullen we geen juridische stappen tegen u ondernemen met betrekking tot de melding en bevestigen we dat ook schriftelijk per e-mail;
- Wij behandelen uw melding strikt vertrouwelijk en geven uw persoonlijke gegevens niet zonder uw toestemming door aan derden;
- We houden u op de hoogte van de voortgang bij het oplossen van het probleem;
- In de openbare informatie over het gemelde probleem vermelden we uw naam als de ontdekker van het probleem (tenzij u anders wenst);
We streven ernaar om alle problemen zo snel mogelijk op te lossen en we willen graag een actieve rol spelen in de uiteindelijke publicatie over het probleem nadat het is opgelost.