Hoe kan ik checken of mijn betaling is gelukt?
Er zijn 3 manieren om te checken of we je betaling hebben gekregen.
- Controleer je saldo via KIWI
Dit is de snelste weg om te checken of je betaling werd geregistreerd. KIWI is onze app/webapplicatie waarmee je meteen ziet of je betaling is geregistreerd en je saldo is aangepast. Via KIWI kan je ook betalingen uitvoeren en krijgt je automatisch een bevestiging.
- Contacteer Modero
Heb je geen toegang tot KIWI of wil je extra zekerheid, dan kan je ons contacteren. Houd je dossiernummer bij de hand, dat vind je op de voorzijde van de brief die je van ons ontving. Op vraag bezorgen we ook een schriftelijke bevestiging (per e-mail of brief) van de status van je dossier en betalingen.
- Bewaar je betalingsbewijs
Dit kan een overschrijvingsbewijs van je bank zijn of een bevestiging van een betaalplatform. Bij twijfel kan dit bewijs gebruikt worden om de transactie na te gaan.
Tip: download onze KIWI-app of de webapplicatie. Met KIWI kan je onmiddellijk betalen of eenvoudig een afbetalingsplan aanvragen. Bovendien stuurt KIWI je berichten, zoals herinneringen zodat je geen termijnen mist. Zo vermijd je extra kosten, sta je in direct contact met je dossierbeheerder en blijf je de regisseur van jouw financiën.