Hoe kan ik een wijziging doorgeven, zoals een adreswijziging of nieuwe contactgegevens?
Je kan je gegevens eenvoudig zelf aanpassen via KIWI (app of web). Zo ben je zeker dat alle communicatie correct verloopt en voorkom je misverstanden of gemiste brieven.
Met KIWI krijg je op elk moment toegang tot jouw dossier. Je kan er volgende zaken checken/acties uitvoeren.
- De actuele status van je dossier raadplegen.
- Je persoonlijke gegevens aanpassen zoals je adres of contactgegevens.
- Openstaande bedragen en betaalde sommen bekijken.
- Facturen en andere relevante documenten inzien.
- Betalingen uitvoeren via bancontact.
- Afbetalingsplannen aanvragen.
- Contact opnemen met een dossierbeheerder.
Lukt het niet via KIWI? Neem dan contact op met Modero via telefoon of e-mail. Onze medewerkers passen je gegevens voor je aan.
Tip: via de KIWI-app kan je altijd, snel en makkelijk je dossier raadplegen. Download de app via de appstore of installeer de webapplicatie ervan. Met KIWI kan je onmiddellijk betalen of eenvoudig een afbetalingsplan aanvragen. Bovendien stuurt KIWI je berichten, zoals herinneringen zodat je geen termijnen mist. Zo vermijd je extra kosten, sta je in direct contact met je dossierbeheerder en blijf je de regisseur van jouw financiën.