Heeft uw onderneming te maken met slecht betalende klanten? Wanbetalers kunnen een serieuze bedreiging voor uw bedrijf betekenen. Een nauwgezet debiteurenbeheer maakt vaak het verschil tussen winst en verlies. Hoe vermijdt u de tijdrovende opvolging van deze openstaande facturen zonder uw klantenfilosofie te laten varen? Hoe genereert u een maximaal financieel rendement zonder uw reputatie op het spel te zetten? Dankzij onze aanpak die gebaseerd is op transparantie en efficiëntie hoeft u zich hierover geen zorgen te maken. Een professioneel team zorgt voor maatgerichte rapportering zodat u te allen tijde de vooruitgang in uw dossiers kan volgen.

Bekijk zeker ook ons nieuwe dienstenpakket voor b2b-invorderingen: goedkoop, snel én kwaliteitsvol!

Voorkomen van betalingsconflicten

De basis van de samenwerking is de persoonlijke aanpak van Modero: the Modero Way. Modero is overtuigd van de maatschappelijke functie van de gerechtsdeurwaarder. De focus ligt zowel op het oplossen als op het voorkomen van betalingsconflicten. Deze overtuiging staat centraal in onze visie. Modero beschouwt hierbij de schuldenaar als de klant en de schuldeiser als de opdrachtgever. Dit resulteert in een uniforme werkwijze met een unieke kostenefficiëntie.

Debiteurenbeheer in het belang van alle partijen

Modero streeft steeds naar een pasklare oplossing voor iedere opdrachtgever. De noden op het gebied van debiteurenbeheer zijn immers altijd verschillend. Daarom wordt de uitwerking van elke samenwerking vooraf nauw besproken. Modero maakt concrete afspraken met u over de gang van zaken in elk dossier zodat de juiste accenten worden gelegd en de gewenste resultaten worden gehaald. Het behoud van uw commerciële relatie met uw klant staat centraal in deze werkwijze.

Lees ook:
b2b-invordering
Een resultaatgerichte minnelijke invordering
Solvabiliteit als strategie
Ervaring in gerechtelijke procedures
Hoogwaardige service in specifieke materie
Expertise in Internationale invordering